Pokličite nas: (05) 66 34 585

Rdeča tipka

A- A A+

Program “Rdeča tipka” je storitev varovanja na daljavo, ki vam nudi možnost, da še naprej brez skrbi živite na svojem domu, saj vam je pomoč v vsakem trenutku, 24 ur na dan, na dosegu roke, preko uporabe alarmne naprave.

V našem centru vam trenutno ponujamo dve vrsti alarmnih naprav, in sicer alarmno napravo CareIP, ki je naprava, podobna klasičnemu telefonskemu aparatu z obeskom/zapestnico in pa alarmni mobilni telefon Vitaphone.

Ali potrebujete “Rdečo tipko”?
Nikoli ne veste, kdaj se lahko zgodi, da si sami ne boste mogli pomagati iz težavne situacije. Lahko se vam zgodi, da padete, pa potrebujete zdravniško pomoč. Lahko se zgodi, da želi kdo na silo stopiti v vaše stanovanje. Vsak človek, ki živi sam, se sooča s trenutki, ko se počuti osamljenega in negotovega. V zrelih letih imajo drobne in neprijetne nezgode lahko težje posledice. Z našo alarmno napravo ali telefonom lahko odložite te skrbi, kajti pomoč v težavnih situacijah vam bo na voljo zgolj s preprostim pritiskom na gumb – vedeli boste, da nikoli niste sami.

 

Kdo vam bo priskočil na pomoč?
V kolikor se odločite za paket varovanja z varnostno službo, bo to v prvi vrsti njihov intervent, ki bo s kopijo ključa odprl vrata vašega stanovanja ter omogočil vstop drugemu osebju, pač glede na pomoč, ki jo boste potrebovali. V nasprotnem primeru, bo operater angažiral vaše sorodnike ali sosede, tiste pač, katerim boste zaupali ključ vašega stanovanja, da bodo v vašem imenu pričakali ustrezno pomoč.

Kaj potrebujete za namestitev alarmne naprave?
Potrebujete zgolj električni priključek saj naprava CareIP deluje preko mobilnega omrežja, za pridobitev alarmnega mobilnega telefona pa ne potrebujete ničesar.

 

Koliko vas bo stal priklop v varovanje na daljavo?
Cenik programa varovanja na daljavo, “Rdeča tipka”, vključuje stroške priklopa opreme, njenega najema ali nakupa in stroške pozivnega centra. V okviru tega programa Center za pomoč na domu, Mali princ, tako v občini Koper, ki sofinancira program varovanja na daljavo, ponuja paketa A in B, z različicama za dolgotrajno in kratkotrajno vključitvijo v program, pri čemer paket A ne vključuje varovanje s pomočjo varnostne službe, ki hrani ključe stanovanja in intervenira (poleg zdravstvenega osebja) v primeru alarma, paket B pa vključuje tudi varovanje z varnostno službo. Bolj podrobno so stroški varovanja na daljavo predstavljeni v Ceniku storitev “Rdeča tipka” (- povezava na cenik v pdf formatu)

Kako se vključite v program varovanja na daljavo?
Če ste se odločili za vključitev v program varovanja na daljavo in izbrali način varovanja – z alarmno napravo CareIP, ali pa z alarmnim mobilnim telefonom Vitaphone – ter pripravili kopijo ključa vhodnih vrat stanovanja, potem je vse, kar morate storiti, le to, da nas o tem obvestite na telefonsko številko: 05 66 34 585, ali pa preko elektronske pošte na e-naslov: info@cpdmaliprinc.si . Organizirali bomo vse potrebno za priklop in se z vami dogovorili, kdaj natančno ga bomo izvedli. Če si izrecno želite, da vas pred vključitvijo v program varovanja na daljavo obišče vodja Centra za pomoč na domu – Mali princ, da bi se še osebno pogovorili o podrobnostih varovanja, potem vam bomo seveda omogočili tudi to.

Katere podatke nam morate posredovati ob vključitvi v program varovanja na daljavo?
Za pripravo pogodbe in ustrezno varovanje nam boste morali posredovati naslednje podatke:

  • ime in priimek osebe, ki se vključuje v varovanje na daljavo;
  • naslov, na katerem se nahaja, ter telefonsko številko, preko katere je dosegljiv;
  • njegovo matično (EMŠO) in davčno številko;
  • dan in kraj rojstva;
  • osnovne podatke o zdravstvenem stanju;
  • ključne osebe, z njihovimi naslovi in telefonskimi številkami, za katere želite, da jih v nujnem primeru obveščajo sodelavci Centra za pomoč na domu – Mali princ.